понедельник, 26 декабря 2011 г.

Роздуми над Модулем 4.

Виконуючи вправи Модулю 4 я познайомилася більш детально з різними видами, формами та методами оцінювання. Навіть не здогадувалася, що існує таке різноманіття оцінки діяльності учнів. Для себе відмітила декілька нових і цікавих форм оцінювання. Розумію, що це дуже важливий аспект в роботі педагога.
Створення інструменту оцінювання, який буде використаний до початку роботи в проекті, дозволить мені визначити навчальні потреби учнів, проаналізувати їх початкові знання, обговорити з учнями їх прогрес у навчанні та зробити для них чіткими і зрозумілими вимоги до їх навчання та до їх знань і навичок.
Планування та створення учительської презентації дало змогу мені  продумати як саме краще учнів підвести до розуміння теми проекту та націлити їх на спільну діяльність.
Емоції неоднозначні: з одного боку дуже цікаво і подобаються нові види роботи, які не використовувались в попередній версії програми Інтел (наприклад, робота в парах, трійках), з іншого боку є деякі труднщі в розумінні того, як краще спланувати та організувати роботу над темою проекту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий