пятница, 13 января 2012 г.

Модуль 7.

Сьогодні я активно планувала та створювала приклад учнівської роботи, який вимагає  використання навичок 21 століття та відображає глибину засвоєння навчального матеріалу. У цьому модулі я разом з колегами планувала та ділилась  шляхами використання Інтернету на уроках, а потім обговорювала, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. Ключове питання всього модулю: Яким чином створення прикладу учнівської роботи допоможе мені пояснити учням мої очікування від проектів та покращити їх навчання?
Робота над створенням viki-статті для мене була абсолютно новою і тому дуже цікавою. Почерпнула для себе багато цінного. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий