четверг, 9 февраля 2012 г.

Модуль 9 -10

Сьогодні я визначала як саме буду здійснювати диференційований та індивідуальний підхід в процесі вивчення теми. Диференційовані завдання доцільні на різних етапах у, насамперед під час підготовки учнів до засвоєння складного нового матеріалу. Постійно залучаючи учнів до виконання завдань за вибором, я створюю об’єктивні можливості для стимулювання позитивних мотивів навчання. Приклади планів вивчення тем дозволили підібрати власні способи диференціації.
А ще я шукала шляхи для перевтілення у роль фасилітатора та надання відповідної допомоги учням, щоб вони могли зайняти позицію більшого самокерування та активної ролі у процесі свого навчання.
Проект скоро завершується. І тому трохи сумно, адже невідомо коли ще випаде нагода так активно попрацювати в команді.  Для себе взяла дуже багато цінного, особливо корисно подивитися трохи з іншого боку на проблему оцінювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий